بدون شک اگر بخواهند انتخاب کنند که بد اخلاق ترین آدم روی زمین چه کسی است من جزء نامزدهای دریافت این عنوان خواهم بود

از کی را یادم نیست ولی یک وقتی زیر حوصله ام را کم نکردم و سر رفت سر رفت سر رفت

و من هم به حال خودش گذاشتمش گفتم الان حوصله ام سر رفته دیگه حوصله ندارم برم زیرش را کم کنم

از یک جا به بعدش هم دیدم که واقعا حوصله ام رو از دست دادم

حوصله آدم ها رو ندارم حوصله درس خوندن ندارم حوصله کتاب خوندن ندارم حوصله بودن تو جمع رو به مدت زیاد ندارم حوصله تنهایی ندارم حوصله یک 

جا نشستن ندارم حتی حوصله فوتبال دیدن ندارم

من حوصله ام را برای همیشه از دست دادم

از دست دادم که وقتی یکی ازم سوال میپرسه اگه بار اول نفهمه بخوام دوباره بگم صدامو ببرم بالا از دست دادم که وقتی یکی چیزی رو نمیفهمه 

داد بزنم

از دست دادم که رفتار آدما برام مهم شده 

از دست دادم که اینقدر زودرنج شدم

از دست دادم که....